Teaser Subaru conceptcar

Subaru wil de komende jaren een frisse merkidentiteit opbouwen onder de noemer ‘Confidence in Motion’. Een conceptcar op de autoshow van Los Angeles is het eerste resultaat.

Confidence in Motion, oftewel: vertrouwen in beweging. Dat is de noemer waaronder Subaru de komende jaren gaat werken aan een vernieuwde merkidentiteit. Hierin staat het vraagstuk centraal hoe je rijplezier kunt combineren met schone techniek.

‘Vertrouwen’ slaat volgens Subaru op de techniek van het merk, de betrouwbaarheid en het plezier dat Subaru-rijders daaraan beleven. ‘Beweging’ staat voor de wereld en de rol van Subaru daarin. Tussen de regels door valt te lezen dat Subaru werkt aan schone (elektro)-techniek.

Klinkt mooi allemaal maar wat gaan we terug zien in toekomstige Subaru’s van Confidence in Motion? Dat hoopt Subaru duidelijk te maken met een conceptcar op de autoshow van Los Angeles, die later deze maand van start gaat. De eerste teaser verklapt nog weinig.