Dodge is het Bavaria onder de auto’s, oftewel gericht op ‘echte mannen’. Vrouwen hebben immers geen verstand van auto’s, volgens het brutale Amerikaanse merk. Met verleidelijke campagnes probeert Dodge het wereldwijde modeloffensief kracht bij te zetten.

“De Dodge-man staat niet bekend om zijn politiek correcte houding en is niet bekend met het fenomeen emancipatie. Hij komt thuis met honger in plaats van bloemen, een vrouw is een arm-candy en hij zal nooit, echt nóóit luisteren naar een vrouw die hém iets te vertellen heeft over een Dodge… of toch wel…..?!” luidt het persbericht.

In de nieuwe campagne smeren drie aantrekkelijke dames namelijk de drie nieuwe Dodge-modellen aan. Met teksten als “Spannend, groot, robuust, uitgesproken. Deze Dodge heeft alles wat ik aantrekkelijk vind in een man. En die stem… Ik krijg het er warm van. Jij ook?” probeert een blondine bijvoorbeeld de Dodge-man tot een proefrit in de Nitro te verleiden. Kun jij hun charmes weerstaan? Kijk hier.