Seat voert enkele aanpassingen door aan de Exeo. Het meubilair is anders vormgegeven waardoor de auto nu meer ruimte biedt aan achterpassagiers.

De Seat Exeo krijgt meer ruimte voor achterpassagiers. De middenklasser is gebaseerd op de vorige Audi A4 en de ruimte achterin was nu eenmaal niet een van de sterkste punten van dat model. Seat heeft nu, door zowel de voorstoelen als de achterbank aan te passen, meer ruimte weten te creëren. De Spanjaarden spreken over 44 mm meer beenruimte voor de inzittenden achterin.

Een ander nieuwtje voor de Exeo is de zeventraps automaat, die is te combineren met de 2.0 TDI met 143 pk. De DSG-bak was al leverbaar in combinatie met de 200 pk sterke 2.0 TSI benzinemotor en nu worden dus ook de dieselrijders bediend.

Als je vanaf nu bi-xenon-koplampen op de optielijst aankruist dan krijg je ook LED-achterlichten. Het laatste nieuwtje is dat de Exeo ook leverbaar is met 230 volt stopcontact op de middenconsole. Seat showt de ‛Exeo-noviteiten’ op de autosalon van Parijs.