Oled-paneel Bentley

Ook bij Bentley denken ze na over mobiliteit in de toekomst. Wat zijn de eisen van de volgende generatie autokopers? Volgens Bentley maakt een menselijke touch het verschil.

Bentley is ervan overtuigd dat kleine details in de toekomst zijn auto's onderscheiden van andere modellen. Het merk denkt net als andere merken na over hoe mobiliteit er over een x-aantal jaar uit gaat zien. In de brede zin van het woord: gaan we van autobezit naar autogebruik? Welke eisen stellen de nieuwe generaties autogebruikers? Bentley wil zich onderscheiden van andere merken met een menselijke benadering.

Een concreet voorbeeld is dat het merk conciërgeservices wil aanbieden. Hiermee neemt Bentley de volledige verzorging van de auto uit handen van de eigenaar. Daarnaast wordt er nagedacht over een klantennetwerk. Van deze club kunnen eigenaren lid worden en gebruik maken van luxe mobiliteitsoplossingen, overal ter wereld.

Over hoe de informatievoorziening in de auto kan veranderen heeft Bentley ook al nagedacht. Het merk ontwikkelt oled-displays die niet op een traditioneel scherm worden getoond, maar op een houten paneel. Bentley denkt daarmee een elegante oplossing te hebben gevonden voor de steeds groter wordende schermen in de auto en de informatiebehoefte van zijn toekomstige klanten.