Toyota stelt de vernieuwde Aygo voor. De populaire stadsauto is op veel punten verbeterd, zodat hij er weer een paar jaar tegenaan kan.

Toyota geeft de Aygo een nieuwe look. De kenmerkende X-vorm aan de voorkant is voor een groot deel verdwenen, maar de Aygo heeft nog steeds een opvallend smoeltje. Afhankelijk van de gekozen uitvoering zijn de grille en bumper anders ingevuld, bijvoorbeeld met gekleurde vlakken. De nieuwe koplampen en achterlichten met led-verlichting geven de Aygo een moderne uitstraling. Verder zijn er nieuwe lakkleuren en wieldesigns.

De 1.0 VVT-i driecilinder is verbeterd. Toyota heeft nieuwe onderdelen met een lagere frictie toegepast, aanpassingen gedaan het EGR-systeem, een nieuw injectiesysteem gemonteerd en een verbeterde balansas geïnstalleerd. De resultaten: minder trillingen, meer vermogen en een lager verbruik. De driecilindermotor heeft er 3 pk bijgekregen en levert nu 72 pk. Het koppel is 2 Nm lager, maar er is meer trekkracht bij lage toerentallen beschikbaar waardoor de Aygo soepeler wegrijdt. Toyota geeft een verbruik op van 3,6 l/100 km (1 op 27,7), 0,2 liter minder dan de huidige Aygo verbruikt. De CO2-uitstoot is met 5 g/km omlaag gegaan.

Het rijtje aanpassingen is nog niet compleet, Toyota heeft namelijk ook aanpassingen gedaan aan het onderstel en de besturing. Die laatste werkt nu preciezer waardoor de Aygo volgens Toyota leuker is om mee te rijden.

De vernieuwde Aygo debuteert op de autosalon van Genève en staat in juni in de showroom. De prijs is nog niet bekend.