Mijn Autokopen.nl

Advertising

Advertising op Autokopen.nl

Autokopen.nl - snel gevonden!

Autokopen.nl is hét autoportaal van Nederland. Innovatief, snel én onderscheidend. Autokopen.nl richt zich op consumenten die zich thuis voelen bij een BOVAG-autobedrijf. Wij bieden de bezoekers een betrouwbaar aanbod van nieuwe en gebruikte auto's van officiële merkdealers en BOVAG onafhankelijke autobedrijven.

De redactie van Autokopen.nl

De bezoekers van Autokopen.nl zijn niet alleen op zoek naar een auto maar lezen ook dagelijks het laatste autonieuws en de uitgebreide autotests van onze redactie. Hiernaast verzamelt de redactie ook nog eens een schat aan informatie zoals alle actuele acties van de importeurs en auto-gerelateerde evenementen. De artikelen van onze redactie hebben niet alleen een informerende rol maar zorgen ook voor een goede aansluiting bij uw campagneboodschap.

Uitgebreide targeting-mogelijkheden

Door onze uitgebreide targeting-mogelijkheden vindt u altijd de doelgroep die u zoekt. Wilt u een campagne inzetten met regio-targeting of gericht op de concurrerende merken en modellen? Wij stellen u in staat om uw campagnes optimaal te laten presteren.

Daarom kiest u voor Autokopen.nl

Advertising
  • Betrouwbaar aanbod van officiële merkdealers en BOVAG onafhankelijke autobedrijven
  • Relevante omgeving met autonieuws, acties en autotests van onze redactie
  • Uitgebreide targeting-mogelijkheden
  • Een hoge click-through rate voor uw campagnes

Bezoekersprofiel van Autokopen.nl

Autokopen.nl richt zich op serieuze autokopers en autoliefhebbers. Onze bezoekers bevinden zich grotendeels in de sociale klasse A en B1 met een midden/hoog opleidingsniveau en in de belangrijke leeftijdscategorie 35 jaar en ouder.

Geslacht Verhouding
Man 62%
Vrouw 38%
Sociale klasse Verhouding
Sociale klasse AB1 54%
Sociale klasse B2CD 46%
Leeftijd Verhouding
13 t/m 34 27%
35 t/m 49 40%
50 jaar en ouder 33%
Opleidingsniveau Verhouding
Laag 27%
Midden 37%
Hoog 36%

Bezoekersprofiel STIR/VINEX gemiddelden eerste kwartaal 2013.