De samenwerking tussen Citroën en ELLE krijgt een nieuw hoofdstuk met de nieuwe C3 ELLE Limited Edition. Het partnerschap tussen twee iconische Franse merken is ontstaan uit een gemeenschappelijke ambitie om aandacht te geven aan de belevingswereld van vrouwen. Mode, elegantie, welzijn en sociale kwesties staan daarin centraal.

Standaard is de C3 ELLE tweekleurig. Voor het dak is te kiezen uit twee dakkleuren, wit of zwart, als verwijzing naar de kleuren in het ELLE-logo. Zwart is synoniem voor elegantie en verfijning en wit als symbool van zuiverheid en eenvoud. Beide combineren perfect met de beschikbare carrosseriekleuren: Soft Sand, Polar White, Steel Grey, Platinium Grey of Perla Nera Black.

De personalisatie gaat door in het interieur, met een sfeer die perfect aansluit bij het nieuwe Mat Silver Blue Colour Pack dat de tweekleurige Advanced Comfort-stoelen siert. Een gezeefdrukte sierstrip met een nieuwe interpretatie van het chevronpatroon biedt blauwachtige satijnen accenten voor een stijlvol contrast.

Rijke uitrusting standaard

De Citroën C3 ELLE is voorzien van een achteruitrijcamera en vier elektrisch bedienbare ramen, overgenomen van de Shine-versie. Om de look van de C3 ELLE compleet te maken, zijn Vector 17" lichtmetalen velgen, donker getinte achterruiten, een chromen rand rond het digitale instrumentenpaneel en een lederen stuurwiel allemaal standaard.

De nieuwe Citroën C3 ELLE, aangedreven door een PureTech 110 S&S BVM6-benzinemotor of een PureTech 110 S&S EAT6-benzinemotor, is binnenkort in Nederland te bestellen.