Een bijzonder initiatief van Chevrolet Europe. Omdat het merk tijdens de introductie van de nieuwe Matiz een hele roedel autojournalisten over de vloer kreeg, inclusief hun cameras, schreef Chevrolet een fotowedstrijd uit. De winnaars zijn nu bekend. En Chevrolet heeft een paar mooie publiciteitsfotos erbij.


Animo genoeg. Op 30 april hadden meer dan zeventig foto-deelnemers uit heel Europa en Noord-Amerika hun beste fotos ingeleverd, allemaal gemaakt tijdens de Europese persintroductie van de nieuwe Matiz in het Italiaanse Umbria.

Ruim 200 fotos werden beoordeeld door een deskundige jury. De meeste inzenders zijn geen professionele fotografen, maar journalisten. Toch wisten ze fraaie platen te schieten, waarbij ook de mooie omgeving van Umbria, het groene hart van Italië, veelvuldig werd vereeuwigd.


De Matiz fotocollectie wordt in boekvorm gepubliceerd. Wie hierop niet wil wachten, kan dertig finalefotos en de tien winnende inzendingen bekijken op www.media.chevroleteurope.com