Wie vannacht opblijft om de Oscar-uitreikingen te volgen krijgt drie televisiespotjes van Cadillac voorgeschoteld. In een ervan zijn de eerste beelden te zien van de nieuwe, compacte SUV XT4.

Cadillac-auto's figureren in meer dan tienduizend films en televisieshows. Geen betere plek dus om het merk te promoten dan bij de Academy Awards, beter bekend als de Oscar-uitreikingen. Wie aanstaande nacht opblijft om te zien wie er vandoor gaan met de prijzen voor beste film, acteur en actrice enzovoort krijgt liefst drie reclamespotjes van Cadillac te zien.

Daarin grijpt het Amerikaanse premiummerk onder meer terug naar historische aankondigingen van 'techniek van de toekomst' in film en op tv. Het laat zien hoe dit bewaarheid werd en dat Cadillac vandaag de dag nog altijd innovatief is. Zoals met Super Cruise, de semi-autonome techniek in de CT6. 

Maar het meeste opzien zal de commercial 'The 2019 Cadillac XT4' baren. Hierin zijn de eerste beelden te zien van een nieuwe SUV, een compacte broeder van de XT5 die toepasselijk XT4 zal heten. De afbeeldingen bij dit artikel geven je een eerste indruk van de nieuwkomer, de opzwepende muziek Uptown Funk van Bruno Mars doet de rest. Cadillac onthult de XT4 aan de vooravond van de New York International Auto Show.